sábado, 27 de diciembre de 2014

Fofuxa mestra Educació Infantil

Hola!!!

Com us van les festes?? Espero que mooolt bé!!! Jo com sempre, enfeinada i preparant noves cosetes!!! Tal com us vaig dir, encara tinc molts encàrrecs pendents d'ensenyar-vos, que mica en mica vaig penjant, i per això estic aquí...amb una nova fofuxa!!!

En aquesta ocasió, aquesta fofucha la vaig fer per regalar-li a la meva tutora de l'escola on he estat fent pràctiques. Vaig voler agraïr-li els 3 mesos que vam compartir amb aquesta nina personalitzada d'ella mateixa. Què us sembla?? A ella li va encantar!!! Durant dies vaig estar pendent de com anava vestida per fer-la el més fidel a la realitat possible, i a més, a la mà hi porta una safata de codonyac, perquè sé que li agrada molt! 




No hay comentarios:

Publicar un comentario