miércoles, 5 de noviembre de 2014

SORTEIG!!! :D

Hooola!!!

Molt molt mooolt contenta us faig saber que MariQkdes fa el seu primer SORTEIG!!! Últimament he estat molt desconectada del blog perquè estic bastant enfeinada, però això no pot ser!!! Així que aprofitant que ja sóu més de 50 seguidors a Facebook i a Instagram, que el nombre de visites al blog ja passa de les 2150 i que estic molt contenta de tots els ànims i reconeixements que em doneu...toca celebrar-ho i us ho agraeixo amb un super sorteeeeig!!!! :D



Si si, heu llegit bé...el primer sorteig de MariQKdes, en el que teniu possibilitat de guanyar UN d'aquests 4 productes:

- CLAUER DE FIMO
- COLLAR
- DIADEMA 
- POLSERA

El guanyador o la guanyadora podrà personalitzar el producte que trïi 100% al seu gust, escollint el color del collar o la polsera, el model de clauer o el complement de la diadema.

PER A PARTICIPAR heu de complir mínim un dels següents requisits. Si feu les 3 coses, tindreu tres números a la participació i per tant, més possibilitats de guanyar!!!  Si feu dues coses, teniu dos números, i si només feu una, doncs un número!
  1. Deixar un comentari al blog, en aquesta mateixa entrada, publicant AMB EL VOSTRE NOM, i si és possible, el cognom i la població. 
  2. Cliclar "M'AGRADA" a la pàgina de Facebook de MariQkdes i COMPARTIR LA PUBLICACIÓ del sorteig al vostre mur. Aquells que ja sóu seguidors de la pàgina només us caldrà compartir la publicació!!!
  3. Si teniu Instagram, seguir @mariqkdes i compartir la foto utilitzant el hashtag #sorteigmariqkdes 

TENIU TEMPS FINS AL DIUMENGE 16 DE NOVEMBRE!!! AQUELL MATEIX DIA ES PUBLICARÀUNA LLISTA AMB ELS NOMS I ELS NÚMEROS ADJUDICATS A CADASCÚ.

MOLTES GRÀCIES I MOLTÍSSIMA SORT A TOTHOM!!!!!!!!!!!! :D

12 comentarios:

  1. M'agrada molt tot el que fas! Molts ànims i endevant! Jo també vull participar d'aquest sorteig :Cèlia Sabidó , Sarral!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perfecte Cèlia!!! Moltíssimes gràcies :D Tens el número 5, si vols tenir més números i per tant més opcions de guanyar pots compartir la publicació de la pàgina del facebook MariQKdes al teu mur! :)

      Eliminar
  2. Anónimo11/05/2014

    Tot molt xuliii!!! :) a veure si hi ha sort!!!

    Maria Vendrell (tarragona) :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Maria!!! Molta sort!!!! :)

      Eliminar
  3. M'encanta tot! Si em toca em costarà triar! ;)
    Mari Luz Lavado de Reus

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies!!! :) ja tens dues participacions, la del facebook i la del blog! jeje molta sort!!!!

      Eliminar
  4. Anónimo11/06/2014

    Jo també vull participar!!! Molta sort amb el projecte, és tot moooooolt xulo!
    Roser Vendrell (Tarragona)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies!!! Tu ja tens el màxim de participacions possibles...així que moltíssima sort!!! :P :P

      Eliminar
  5. Ets una artista, Marina!
    I si.. també vull participar al sorteig :)

    Mercè Gené Sanahuja.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Mercè!!! Espero que tinguis molta sort!!!

      Eliminar
  6. Anónimo11/13/2014

    M'agrada molt tot, si em toca triaré una altra figurita de fimo que la que tinc em va encantar, com tu :)
    Adrià S.

    ResponderEliminar
  7. Una idea genial!! El blog t'ha quedat fantàstic, com ho diries tu..... molt....."cuki" jajaja.

    Enhorabona i ànims!

    ResponderEliminar