lunes, 1 de septiembre de 2014

Work hard, dream big ✌

Holaaa! 

Per fi m'he animat a fer-me un blog (com n'hi ha poquets he dit...perquè no un altre? Jajaj) i aquí estic, amb moltes ganes!!! Més d'una vegada m'ho havia plantejat, i són moltes les persones que m'han aconsellat fer-me'n un per donar-me a conèixer, i crec que ara és el moment per començar. Estic estudiant per a ser una futura mestra d'Educació Infantil (ja només em queda un any per acabar, yujuuu!!!) i tinc clar que l'ensenyança és allò al que em vull dedicar per sempre. Però mentres acabo la carrera, compagino els estudis amb les meves dues passions: les manualitats i la cuina. 

Mari QKdes és un blog de manualitats i creacions, d'això que en diuen DIY (Do It Yourself) o HandMade, un espai on podreu fer-me encàrrecs, i que jo us faré encantada, amb molt d'amor i sobretot, amb garantia de qualitat. Tot allò que faig com a un hobby i que, de mica en mica, s'ha anat convertint en una mena de feina per a mi, i alhora, una passió. 

Espero que gaudiu moltíssim del blog i que us agradi!!! 

Mil gràcies per visitar-me :)






No hay comentarios:

Publicar un comentario