jueves, 4 de septiembre de 2014

La primera fofuxa!!! ☺

Bona niiit!!!

Per fi, avui he fet la meva primera nina fofuxa, i no puc estar més contenta!!!!!!  Per tant, es dóna per inaugurat l'últim apartat del blog que faltava per obrir: les FOFUXAS!

Aquesta primera que he fet per inaugurar la temporada de fofuchas me la he autodedicat, perquè mai està malament fer-se un regalet :P jaja A més, volia provar què tal se'm donava això, i per no arriscar-me a ocupar-me d'un encàrrec sense haver-ho provat mai, jo mateixa m'he fet de conillet d'índies.

Després d'estar tota la tarda tancada a la meva habitació, rodejada de làmines de goma eva, retalls, pegament i boles de porexpan, amb els dits encartronats plens de super-glue i amb les cremades de plantxa que confirmen el curro, aquest és el resultat de la meva Mari-Fofuxa mestra,!!!!!! :D La fofuxa l'he fet amb una bata de mestra, unes ballarines negres i un llibre de receptes a la mà dreta, perquè com estic estudiant Educació Infantil i m'encanta cuinar, ho he plasmat a la meva fofuxa!

Espero que us agradi!





4 comentarios:

  1. Anónimo9/04/2014

    Felicitats, t'ha quedat molt bé, i s'assembla a tu!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Aleeeix!!! I gràcies també per comentar!!!! :D

      Eliminar
  2. Anónimo9/04/2014

    Xulíssima!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies!!! No oblidis deixar el teu nom per si vols participar al sorteig :)

      Eliminar